Woensdag 1 april 2015 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van marianne regt - WaarBenJij.nu Woensdag 1 april 2015 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van marianne regt - WaarBenJij.nu

Woensdag 1 april 2015

Door: Marianne de Regt

Blijf op de hoogte en volg marianne

03 April 2015 | Indonesië, Sanur

Opstaan en naar de ontbijtzaal sjokken is een dagelijks ritueel geworden hier
Tis alweer erg warm, en na een nacht slecht slapen heb ik toch wel trek.
Hoe is het weer mogelijk, ik ga voor het eerst op vakantie naar de andere kant van de wereld en lieve ouwe oma is gevallen, breekt een heup, moet geopereerd worden.
Normaal gesproken spring ik met mijn zusje in de auto op naar Zeeland, nu gaat dat even niet.
Toch houd het je bezig ondanks het feit dat ik inmiddels weet dat de operatie goed is gegaan.
Gelukkig is er Whats App & Skijpe dus kan er veel dat scheelt weer.
Ben nog steeds erg moe en lijf doet zeer dus gaat het vandaag een dagje strand worden.
Wat lekker, toen ik op het strand aankwam stond er een windje, dat is voor het eerst.
Had deze vakantie 3 boeken meegenomen en nog geen letter gelezen, daar gaan we dan vandaag maar eens mee beginnen.
Geen genade van Andy Van der Meyden is het geworden, ben benieuwd of het wat is.
Na een warme middag met lezen en wat contact te hebben gehad met Nederland wandel ik rond 1800 terug naar mijn hotel.
En koud bad doet wonderen, even afkoelen, de zee hier is ook erg lekker maar lauw, tja wat wil je met 35 graden.
Eenmaal uit bad loop ik langs de spiegel, zie mezelf, en ben toch wel erg bruin aan het worden.
Bruin en wit zullen we maar zeggen.
Toch nog maar even wat gaan eten, loop de straat in en beland bij Kwek Kwek.
Weet dat het daar goed is, het oudere stel wat inmiddels naar huis is at daar ook vaak.
En idd het eten was lekker, en kost niet veel, stukje gelopen langs de winkeltjes en op naar het hotel.
Slaap hier erg veel, ga vroeg naar bed, kaarsje is echt op aan eind van de middag, maar ja zal het wel nodig hebben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marianne

Actief sinds 08 Feb. 2015
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 5440

Voorgaande reizen:

19 Maart 2015 - 08 April 2015

Bali, 19 maart tot 8 april 2015

Landen bezocht: