Zaterdag 4 april 2015 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van marianne regt - WaarBenJij.nu Zaterdag 4 april 2015 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van marianne regt - WaarBenJij.nu

Zaterdag 4 april 2015

Door: Marianne de Regt

Blijf op de hoogte en volg marianne

06 April 2015 | Indonesië, Sanur

Na weer een hele lange nacht slapen, 12 uurtjes op naar het ontbijt.
Wat geroosterd brood, omelet met als ontbijttoetje vers fruit.
Lekkere water meloen, gewone meloen & ananas.
Terug op kamer tas gepakt om op pad te gaan, als ik chauffeur Ketut van gisteren tegen kom ga ik misschien nog wel even op pad, anders lekker relaxen op het strand.
Lopend door de lange winkelstraat kom ik hem echter niet tegen
Neem vandaag een straatje verderop om het strand te bereiken
Opeens word ik aangesproken door een man die voor een pandje op de stoep zit, mocht ik medische Hulp nodig hebben, dan is hij de man die kan helpen.
Wie is deze man .....?
Dat word al snel duidelijk, hij is de plaatselijke huisarts.
Hij vraagt waar ik vandaan kom, als hij hoort dat ik Nederlandse ben, schud hij me de hand en moet ik echt even mee lopen naar de buren.
Wat moet ik daar, op het uithangbord staat Oranje, het is een eethuisje van een Nederlander.
De eigenaar stelt zich voor en na een koude cola loop ik verder naar het strand.
Een relaxeddag met massage en nieuwe nagellak is ook wel erg lekker.
Mijn rug en heup voelen verschrikkelijk, ik weet hoe het komt, de bedden in hotel zijn veel te hard voor mij.
Op zich slaap ik goed, dat is op andere vakanties vaak anders geweest, deed dan geen oog dicht.
Lita was er, ze masseert erg goed en krachtig, daar heb ik echt wat aan.
Nageltjes ook weer netjes, dus blij mee.
Tegen 1800 uur begin ik trek te krijgen.
Besluit om niet op strand te eten maar bij Oranje, erg goedkoop en goed eten word gezegt
We gaan het zien, kip ketjap met witte rijst smaakt super.
Bijzonder is het te noemen dat ik binnen de kortste keren Zeeuws aan het praten ben
We zijn namelijk met 4 Zeeuwen en 3 Brabanders aan tafel, erg gezellig.
Het is bijna 2000uur en we besluiten om buiten te gaan kijken als de zon achter de maan verdwijnt.
Het moet als het goed is hier te zien zijn, en dat was idd zo.
Weer een bijzonder moment hier op Bali
Drink mijn cola op, zeg iedereen gedag, op naar het hotel.
Lekker douchen, om als een blok in slaap te vallen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marianne

Actief sinds 08 Feb. 2015
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 5405

Voorgaande reizen:

19 Maart 2015 - 08 April 2015

Bali, 19 maart tot 8 april 2015

Landen bezocht: