Zondag 29 maart 2015 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van marianne regt - WaarBenJij.nu Zondag 29 maart 2015 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van marianne regt - WaarBenJij.nu

Zondag 29 maart 2015

Door: Marianne de Regt

Blijf op de hoogte en volg marianne

30 Maart 2015 | Indonesië, Sanur

Een gekke dag geweest vandaag.
Nadat de man met de hamer gisterenavond besloot besloten had dat het genoeg was voor de dag, ben ik in slaap gevallen.
Tot vandaag 7 uur
Was niet lekker en erg moe toen ik wakker werd
Toch even gaan ontbijten anders word het nooit wat.
Terug bij kamer nog even bed in gegaan en ruim 4 uur geslapen.
Ze waren al geweest voor kamer op te ruimen, dit tot 3 keer toe.
Ben moe en heb het warm en koud tegelijk.
Lijf doet zeer en tranen prikken achter ogen.
Al het geren en weglopen van gevoel en emoties van afgelopen jaren lijken eruit te komen.
Standje rust doet gekke dingen met een mens
Kan hier niet druk doen en weglopen, ben op mezelf aangewezen en dat is in deze goed.
Hoop dat ik mezelf vind en zoveel leer, hier achter kan laten wat het verleden betreft om straks in Nederland met schone lei verder te gaan na al deze hectische jaren van alleen maar moeten van mezelf.
Rond twee uur rol ik dan eindelijk bed uit.
Wat paracetamol erin en op naar de teil om een bad te nemen en af te koelen
Om vier uur besluit ik toch maar even naar buiten te gaan om ergens lekkere koffie te halen.
Even verderop is een mooie koffietent, nee niet de Starbucks die zit aan de andere kant van de straat verderop.
De koffie smaakt heerlijk.
Op naar het andere eind van de straat.
Via de winkeltjes loop ik langzaam van het een naar het ander
Koop een typisch Balinees fotoalbum om straks in Nederland een mooi boek te maken van deze bijzondere reis
Loop ik langs een pub waar twee Australiërs dronken zitten te zijn met wat Balinese dames
Hoor ze wat schreeuwen maar reageer niet
Ben bijna twee pandjes verder en word ik in ene van achteren beet gepakt door die ene maffe dronken Australische landloper
Schrok me rot en gaf elleboog naar achteren uit pure schrik
Hij begon nog harder te schreeuwen, pphhff en nu ..?
Met mijn boze blik gezegd dast ie me met rust moest laten en ben door gelopen
Wat een engnek, heb ik weer.
Op naar het strand, bij Bennos Restaurant waar ik iedere keer op strand lig en Wi-Fi heb nog tijd op strand gezeten
Met Nederland geappt, wat mis ik ze, zeker als ik me rot voel.
De mensen van wie je houd wil je dan liefst om je heen hebben, maar dit is goed zo.
Daarom is deze vakantie bedoeld, laat me maar even op mezelf zijn en stoppen met rennen, kan er alleen maar van leren.
Dat houd ik me voor omdat ik weet dat het werkt en zo nodig is
Op terug weg nog ergens makkelijk hapje gegeten
Dani kwam nog even gedag zeggen, hij gaat morgen weer naar Nederland
Wat ben ik blij dat hij me zoveel van Bali heeft laten zien op de scooter, vooral van de binnenlanden waar je als toerist niet zo snel komt
Dani dank je wel daarvoor, heb zo genoten
Nu op naar bed en kijken wat morgen brengt

  • 11 April 2015 - 23:47

    Dani:

    heb je met plezier het eiland via scooter te laten zien marian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marianne

Actief sinds 08 Feb. 2015
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 5435

Voorgaande reizen:

19 Maart 2015 - 08 April 2015

Bali, 19 maart tot 8 april 2015

Landen bezocht: