Donderdag 2 april 2015 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van marianne regt - WaarBenJij.nu Donderdag 2 april 2015 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van marianne regt - WaarBenJij.nu

Donderdag 2 april 2015

Door: Marianne de Regt

Blijf op de hoogte en volg marianne

03 April 2015 | Indonesië, Sanur

Vandaag nog maar een rustdag, een boekje mee, het bevalt me wel.
Eerst douchen en ontbijten, dan op naar het strand.
Mijn bedje bij Bennos op het strand is een feit en gelukkig nog leeg.
Wat een weelde hier.
Erg rustig op het strand, je hoort weinig mensen, het geluid van de golven klinkt als muziek in mijn oren
Kan daar uren naar luisteren en turen over zee.
Even niks en gedachten lopen weg.
En ja zo ook komt dan het gemis van de mensen van wie je houd in Nederland.
PPHHFF, moet dit niet te lang doen dus pak mijn boek en ga op een stenen muurtje in zee zitten lezen.
Heerlijk het water om me heen en al snel is het boek bijna uit.
Om 1800 eet ik wat bij Bennos op het strand, wat weer erg lekker is.
Om vervolgens langs het strand weer terug te lopen.
Op de dag heb je dat niet zo in de gaten maar in het donker zit er een verlaten stukje tussen, wat niet verlicht is.
Snel door lopen want dit is niet echt mijn ding zeg maar
Op naar een koude douche en lag om 2000 uur lekker op bed, nog wat skijpen met Nederland
Om vervolgens vroeg in slaap te vallen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marianne

Actief sinds 08 Feb. 2015
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 5424

Voorgaande reizen:

19 Maart 2015 - 08 April 2015

Bali, 19 maart tot 8 april 2015

Landen bezocht: