Maandag 30 maart 2015 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van marianne regt - WaarBenJij.nu Maandag 30 maart 2015 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van marianne regt - WaarBenJij.nu

Maandag 30 maart 2015

Door: Marianne de Regt

Blijf op de hoogte en volg marianne

31 Maart 2015 | Indonesië, Sanur

Weer een nieuwe dag, na veel slapen op naar het ontbijt.
Besloten om het een paar dagen erg rustig aan te doen.
Niet dat ik hier erg druk ben, de warmte houd je vanzelf wel rustiger dan anders
Na het ontbijt eens even kijken of er een gids is die je kan rijden met zijn eigen taxi.
Wil namelijk nog wel wat dingen zien en doen in de komende 9 dagen die ik hier nog heb.
De schildpadden in het wild evenals de dolfijnen in het wild, wat shoppen in Kuta, maar dat is iets voor aan het einde van de dag, anders is het veel te warm
Op weg naar mijn strandtentje Bennos door vele lokale mannetjes met taxi's aan gesproken.
De een nog duurder dan de andere, je bent voor hun een wandelende portemonnee, en als je met ze praat worden ze steeds goedkoper tot een meer redelijke prijs.
Ze staan altijd bij elkaar, lonken, wenken en praten tussendoor hun eigen taal met elkaar, zodat je het gevoel hebt dat ze je in de maling nemen.
Door net iets te amicaal en aardig te doen zeg maar.
Zo jammer dat Dani weg is....!
Moet er nog maar even over denken, heb geen haast en hele dag de tijd, vandaag is een strand dag heb ik besloten, ben nog steeds erg moe en de reuma en operatie maken mijn lijf voor mijn gevoel tot 120 jaar oud.
Verder lopend, even gestopt bij de Starbucks, wil wel een kleine koffie, een kokend hete Latte gaat er wel in.
Kan er nog steeds niet aan wennen, zo groot zijn de verschillen hier.
Heb van de week een groot Balinees fotoalbum gekocht voor 50.000, uur massage van Lita is ook 50.000, en Starbucks klein latte machiato is 53.000
Blijft een rare wereld op deze manier tussen rijk en arm en macht.
Op strand was mijn bedje nog leeg, handoekkie erop even afkoelen in zee, liggen en niks meer aan doen
Ook hier is het bijzonder, strandbedje en wifi zijn gratis de hele dag, ook al drink je bijvoorbeeld maar een cola over de hele dag.
Ik drink wat en eet daar altijd mijn avond eten.
Na een goed ontbijt in het hotel, lunch ik eigenlijk nooit hier, drink veel water, dat dan weer wel
Als Lita klaar is met haar klant krijg ik een massage wat heerlijk is en me goed doet.
De afgelopen dagen kom ik mezelf tegen, en alles komt boven drijven, wat leer ik hier vooral mezelf weer kennen, lastig maar ook heel fijn om mezelf weer langzaam terug te vinden.
Zonnen en wat zwemmen na massage, boekkie lezen is wat deze dag me brengt.
Tegen 5 uur eet ik een bami op het strand met een ijskoude cola die ook wel erg welkom is
Terug lopend naar het hotel, besluit ik nog een duik in het zwembad te nemen, daarna een douche om vervolgens onder genot van de airco, een beetje op laptop serie te kijken
Alles is gelukt behalve de serie kijken want het internet is soms te traag, niet dat het geeft, ogen werden zwaar, zat om 8uur al tegen in slaap vallen aan.
Is een vroegertje, maar zal het wel nodig hebben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marianne

Actief sinds 08 Feb. 2015
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 5422

Voorgaande reizen:

19 Maart 2015 - 08 April 2015

Bali, 19 maart tot 8 april 2015

Landen bezocht: