Zaterdag 28 maart 2015 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van marianne regt - WaarBenJij.nu Zaterdag 28 maart 2015 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van marianne regt - WaarBenJij.nu

Zaterdag 28 maart 2015

Door: Marianne de Regt

Blijf op de hoogte en volg marianne

30 Maart 2015 | Indonesië, Sanur

Vandaag nog maar eens zo'n dag als gisteren.
Ontbijten, Helm terug brengen naar scooterverhuur eind verderop en strand.
Was heerlijk, genieten van de zon en massage.
Mijn hoofd wil veel maar mijn lijf laat me steeds meer weten dat het niet wil wat ik wil.
Het is niet anders maar valt wel even tegen, ben ook erg moe.
Merk aan alles dat na twee operaties ik nog steeds niet de oude ben.
Met Dani aan eind van middag afgesproken om naar Kuta te gaan.
Op de dag is het te warm om daar te slenteren.
Tegen half 5 is Dani bij mij kunnen we de beroemde zonsondergang kijken met vele anderen op Kuta strand
Eerst wat gedronken, vele lokale zitten met stoeltjes en koelboxen met drankjes op het strand
Een soort van hun eigen primitieve strandtentjes
Erg leuk om te zien, het strand van Kuta is zo wie zo anders dan het strand van Sanur.
Hier zijn vele mensen die met board op mooie golven wachten en mee deinen op de zee
Tegen 1800 gaat de zon dalen en om 1830 is de zon onder, langzaam word het donker
Wat is het een prachtig gezicht.
We slenteren wat door de lokale en grote winkelstraatjes komen ratten tussen de winkelende mensen tegen, bbbrrr
Wat is het een verschil tussen rijk en arm, kan er maar moeilijk aan wennen.
Arm is hier echt arm en als je rijk bent ben je ook echt heel rijk, iets daar tussenin lijkt onmogelijk hier
We eten wat bij lokaal "schoon" eethuisje, wat heerlijk was
Om vervolgens nog in bar ijs limonade te halen
Even zitten en afkoelen bij airco.
Terug naar de scooter en Dani zet me bij het hotel af
Daarna snel douche pakken, de man met de hamer komt langs en heeft besloten dat het genoeg is voor vandaag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marianne

Actief sinds 08 Feb. 2015
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 5414

Voorgaande reizen:

19 Maart 2015 - 08 April 2015

Bali, 19 maart tot 8 april 2015

Landen bezocht: