Woensdag 25 maart 2015 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van marianne regt - WaarBenJij.nu Woensdag 25 maart 2015 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van marianne regt - WaarBenJij.nu

Woensdag 25 maart 2015

Door: Marianne de Regt

Blijf op de hoogte en volg marianne

26 Maart 2015 | Indonesië, Sanur

Slapen zonder wekker, wat een heerlijkheid.
Na een klamme nacht op naar de douche, om daarna naar het ontbijt te sjokken.
Nog even een blog geschreven en foto's van telefoon op computer geprobeerd te zetten.
In dat opzicht ben ik echt blond wat ......de foto's zijn weg kan ze nergens meer vinden.
Staat ook nog op telefoon dus geen nood, gelukkig maar.
Had beloofd de scooter vandaag terug te brengen maar dat is best stukje van mijn hotel af.
Even tanken langs de weg, de benzine uit de GLAZENFLESSEN, moest 20.000 betalen dat is in euro's 1.42.
Kost geen drol hier, op naar de scooter verhuur, netjes ingeleverd en lopend naar strand.
Ruim uur gewandeld, zodat ik weer bij leuke strandtent was, waar massage en gratis wifi een heerlijkheid is.
Bedje erbij en heerlijk eten en uur massage.
Tot laat op strand blijven hangen en zonsondergang gekeken.
Voor het mooie qua zonsondergang zit ik aan verkeerde kant van het eiland.
Al was dit ook genieten.
Terug naar het hotel, op naar de douche, en wat internetten om vervolgens als blok in slaap te vallen.